ZBOGOM LJUBAVI

Nisam vjerovala,
nisam znala da svaki početak
ima svoj kraj.

Naš početak se zasnivao
na proljetnom vjetru,
                   suncu, cvijeću.

Naša ljubav trajala je 
samo jedno ljeto,
ljeto smijeha, sreće i 
                            radosti.

Naš kraj je došao tiho...
kao što je bio početak,
i sada jedino što mi preostaje
su riječi 
                "Volim te!"

Ja odlazim uskom stazom
očiju punih suza,
                ja odlazim...

Naš svijet se mijenja,
ja odlazim u zaborav,
               ja odlazim...odlazim
iz tvoga svijeta i zato:
                     "Zbogom  ljubavi!"

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar