TEBI

Ako ikada saznaš koliko sam ti suza poklonila,
znat ćeš koliko te volim i koliko sam te voljela.

Ali ne.

Tebe nikada neće rastužiti sjećanje na djevojku,
koja je željela da je voliš.

Ne boj se koračati;
ako misliš da je ulica prazna,
na svakom uglu ja sam rasipala ljubav za tebe.

Da, volim te.

Ne smijem da ti kažem,
nemam snage,
nemam hrabrosti.

Ljubav dolazi na naša vrata često bez kucanja.

Oh, kako je divna i potpuna sreća koju ona donosi sa sobom,
kako je teška bol i razočaranje koju nam ostavlja za sobom.

Znam da je sve laž,
a sreća ta neka bude plod mašte,
znam da je svijet tvoj dalji od mog.
Tvoj topli dah osjećala sam u snu.

Ali sada znam,
prošlo je sve i naš je san pun smijeha.

Čovjek se sjeća ako hoće,
ako može.

Ako te neću pratiti u tvom budućem životu,
neka te prati kopija moga lika,
a moje vjerne usne neka ti vjekovima šapću
Volim te“.

Neka ti ova slika bude prepreka na putu zaborava
Ne dozvoli da prašina prekrije moj lik,
jer ja te
Neizmjerno „volim“. 

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar