CIGANKO


Ciganko, reci mi, ti stara ženo
što mi u dlanu piše?
Jer osjećam da me moj dragi
ne voli više.
Ne čuti stara, ja istinu želim znati, ne čuti,
ja ću ti novac dati.
Reci mi, ciganko, da li me on laže,
istinu ne krij od mene.
Reci mi što ti dlan kaže,
ako odlazi drugoj, ako je voli,
kaži mi, ciganko,
jer čovjek nije onaj koji za ljubav moli.



Ako je od mene bolja,
reci mi, ciganko, ne krij,
nek ide onda i radi što mu je volja.
Ne šuti, stara ženo,
ne tjeraj me da plačem
i da te molim,
ako je tako, ja neću više da ga molim,
ako je tako, ja neću više da ga volim.
Ako ta žena za mene znade
i ako mi ga dobrovoljno krade,
neka joj bude.
I ako misli da ona je od mene bolja,
ja mu ništa na rastanku neću reći
do jednog:
"Radi kako te volja."

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar