ZVIJEZDA LJUBAVI

Stojim u noći obasjanoj mjesečinom,
koja se preljeva po mirnoj površini vode.
Vjetar se nemirno poigrava mojom kosom,
a ja stojim i čekam.
Koga?
Čekam tebe,
kao i svake noći dolazio si zadihan.
ali sretan, jer ja te čekam.
I sad te čekam duže nego ikad,
jer znam da ove noći nećeš doći,
znam da ćeš sa drugom
sada tražiti zvijezdu ljubavi,
kao što si do jučer sa mnom tražio.
Ali, ipak se nadam,
nadam se onome što se ostvariti neće.

Ova noć je tiha kao i prije,
ali sada bez tebe, bez tvog pogleda
i tvoga bića pored mene.
I sad dok tražim zvijezdu ljubavi,
srce mi nemirno lupa u grudima
i kao da čujem neki nepoznati šapat:
Ne traži zvijezdu ljubavi,
nećeš je naći,
jer ona se za tebe vječno ugasila,
za tebe sada postoji samo
zvijezda tuge i bola, patnje i
vječnog samovanja bez njega.

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar