ČEKAJ ME


Čekaj me i ja ću sigurno doći
Samo me čekaj dugo,
Čekaj me i kada žute kiše
Noći ispune tugom.

Čekaj i kada vrućine zapeknu
I kada vjetar njiše
I kada nitko drugi
Čekao ne bude više.

Čekaj i kada pisma prestanu
Stizati iz daleka,
Čekaj i kada čekanje dosadi
Svakome koji čeka.
 
Čekaj me i ja ću sigurno doći
Ne slušaj kada ti kažu
Kako je vrijeme da me zaboraviš
Ne vjeruj,  oni te lažu.
 
Čekaj me i ja ću sigurno doći
Sve smrti me ubiti neće
Tko čekao nije taj može reći
Da nije imao sreće.
 
Nas dvoje znat ćemo
Kako preživjeti sudbu prokletu
Naprosto, ti si čekati znao
Kao nitko na svijetu.

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar