MOŽDA

Možda ćeš jednom saznati ipak
Zašto sam tiho plakala bez riječi
I zašto ti uvijek želim sreću
I ono nešto što ne mogu reći.

Možda ćeš jednom u očima
mojim
Spaziti bol i iskrenu tugu
Možda ćeš jednom saznati ipak
Da je to zato što voliš drugu.

Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti
Drhtat ćeš kao cvijetak kraj vječite
stijene
A kad budeš na vrhuncu strasti
Zaklopit ćeš oči i vidjeti mene.

Možda tuđe usne za to imaju strasti
I pogled druge tvoje srce skrene
Al, vjeruj dragi, ljubav će rasti,
Gledat ćeš nju, a vidjeti mene.

Možda ćeš tamo kraj nekoga
koga voliš
Bolju sreću i budućnost naći
A ako se i mene prisjetiš,
Nasmij se veselo, samo ne
PLAČI.

Gabriela Montana

Iskusna blogerica koja uz sve svoje obveze te svakidašnje negodovštine uspijeva i održavati ovaj blog za zaljubljene te one koji se tako osjećaju.

Nema komentara:

Objavi komentar